Suvel ei tohiks trenni unustada.

Tervislikud ja treenitud inimesed väidavad, et suvel kui on grillhooaeg siis igasugused vorstid ja valmis lihatooted, jäätised ning karastusjoogid ajavad suve lõpuks kehakaalu korralikult kõrgele, sellepärast on suvel treeninguga jätkamine eriti vajalik. Võib öelda, et eriti veel nendel kelle keha on ülejäänud aasta kõvasti trenni teinud. Talvel on lihtsam harrastada raskemaid spordialasi ning suvel kergemaid Võiks teha näiteks talviti kolm rasket ja 2 vähemintensiivset treeni nädalas. Suviti jällegi vastupidi, et 2 rasket ja kolm kerget treeningut. Nii saaks hoida keha terve ja tugevana aasta läbi.kätekõverdused

Istuva eluviisiga inimestel tuleb otsida tund 2-3x päevas, et hoida keha toonuses. Näiteks kui kehakultuuri harrastaval kaovad soojade ilmade naastes spordiklubidest, siis kooli alguseks on jõusaali minnes eriti raske oma keha uuesti käsile võtta, et seda voolima hakata. Järgides sellist plaani saaksid naised endale hea füüsilisuse ning pingul keha ja mehed kes tahaavad massi ning tugevust sügisel kohe vormi arendama hakata, selle asemel, et lihasmassi tagasisaamisega 3 kuud punnida. Puhkus intensiivsest jõusaalitreeningust pole halb ega keelatud. Püsivalt jõusaalis või rühmatreeningus käijad võiksid iga poole aasta tagant treenimises paarinädalase pausi pidada, näiteks jõulude või jaanipäeva paiku, jälgides siiski, et vaheaeg ei veniks üle kuu.