Toon välja nippe, kuidas kaalu langetada ja kaalust juurde võtmist pidurdada ilma dieedita.

Paljud inimesed katsetavad kaalulangetamiseks palju erinevaid dieete. Kaalust alla võtta on võimalik ka palju lihtsamalt.

Maga pikemalt- Kauem magamine võib üllataval kombel aidata kaalu langetada. Kui sa magad vähem kui viis tundi päevas, siis sul on 30 protsenti suurem tõenäosus kaalust juurde võtta. Teadlased on jõudnud järeldusele, et vähemalt seitse tundi päevas magamine aitab kaasa kaalu langemisele.
Kuula kodus olles nii tihti kui võimalik muusikat, sest muusika paneb sind iseenesest end rohkem liigutama – näiteks nõusid pestes puusi nõksutama ja koristades tantsima. Mida aktiivsem oled, seda rohkem kaloreid kulutad.

enne-pärast

Söö selleks, et elada, mitte vastupidi

Paljud inimesed on unustanud, et toidu ülesanne on sind elus hoida ja sulle päevasteks tegevusteks piisavalt energiat anda. Toit pole meelelahutuseks ega lohutuseks. Jäta see meelde ja lõpeta ülesöömine, mille tagajärjeks on väsimus ja kõhuvalu.

Koosta eelarve: koosta endale range eelarve selle kohta kui palju sa võid iga nädal toidule kulutada ja pea sellest ka kinni. Muidugi ei tähenda see odavale rämpstoidule üleminekut, vaid rohkem toorainete ostmist. Niiviisi sööd sa mõõdukamalt, sest muidu ei jätku sul lihtsalt nädala lõpus enam raha.

Vaata mida sööd- Kellegile meist ei meeldiks vaadata palju kaloreid šokolaad meile juurde andis kuid paraku see on karm tegelikkus. Vaata alati paki pealt üle, kui palju kaloreid üks või teine toit sulle annab ja sinu üllatuseks võib mõni kerge eine muutuda tohutuks kaloripommiks.

Ükski magus jook ei saa hästi mõjuda.

Kõik võimalikud kihisevad magusad joogid, ka energiajoogid sisaldavad palju kaloreid. Jällegi statistika kohaselt inimesed kes tarbivad tihti magustatuid jooke on rohkem kaaluprobleeme. 10 aasta vältel juua magusaid jooke on vööümbermõõtu võimalik kasvatada ligi 70%.

Muuda vesi oma lemmikjoogiks

Vaid mõte sellest, et vahet ei ole palju ma vett joon, ma ikkagi ei lähe paksuks on hea. Alati aitab kaalulangetuse puhul.

Ka jogurt ei pruugi olla parim kaalulangetaja

Ei vaidle vastu, et jogurtid on seedimisele head, kuid need sisaldavad palju kaloreid. Jäta need endiselt oma menüüsse, kuid ära söö neid rohkem kui kord päevas. Dieet peaks olema järjepidav.

enne ja pärast

Söö õhtusöök varem-

Kui su õhtusöök jääb väga hilja peale, ei kasuta su keha enam toidust saadud energiat ära ja söödud kalorid muutuvad lihtsamini rasvaks. 4 tundi enne magamaminekut süües ürita selle aja jooksul end võimalikult palju liigutada, mitte lihtsalt televiisorit vaadata.

  • Võta vabalt

Mida vähem on su elus stressi, seda väiksem tõenäosus on ümaraks minna. Teadlased on seda korduvalt tõestanud.